Maurice van Hoften heeft de opleiding IVT in Nieuwegein gevolgd en daarna heeft hij aan de Hogeschool Utrecht zijn diploma tandprotheticus behaald. In Oktober 2013 heeft Tp. M.G. van Hoften de tandprothetische Praktijk Gulpen geopend. Later is de praktijk uitgebreid tot Mondzorg Heuvelland. De algemene tandheelkunde heeft Van Hoften helaas moeten afstoten.
In juni 2019 is er een hernieuwde locatie in Maastricht geopend en is Van Hoften onder zijn eigen naam gaan werken. Er zijn nu dus 2 locaties Van Hoften tandprothetiek locatie Gulpen en tandprothetiek locatie Maastricht.
Locatie en route
Herculeshof 15A
6215BC Maatsricht
T: +31(0)43 7370229
www. Vanhoftentandprothetiek.nl
e-mail: info@vanhoftentandprothetiek.nl
Openingstijden
Maandag | 8:20 – 17:00 uur |
Dinsdag | 8:20 – 17:00 uur |
Woensdag | 8:20 – 12:00 uur |
Donderdag | 8:20 – 17:00 uur |
Vrijdag | 8:20 – 12:00 uur |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Over de winkel
Mondzorg Heuvelland is een jong bedrijf, actief op het gebied van implantologie, tandprothetiek en tandtechniek. Mondzorg Heuvelland declareert zelfstandig bij alle zorgverzekeraars. Ons werkterrein omvat het aanmeten van alle soorten gebitsprotheses en implantologie.
Wij voorzien u van innovatieve producten die zich onderscheiden in kwaliteit, betrouwbaarheid, esthetiek en gebruiksgemak. De verbetering van de levenskwaliteit van de patiënt staat hierbij voorop.
Mondzorg heuvelland is HKZ gecertificeerd. Dit certificaat kunnen alleen praktijken krijgen die aan de hoogste kwaliteit eisen van de Overheid voldoen. Deze kwaliteitseisen zijn terug te vinden op onze eigen website.
Interview met Maurice van Hoften
Hoe bent u ooit begonnen als ondernemer?
Ooit?, zo oud ben ik gelukkig nog niet. Na een gedegen praktijkopleiding en het afstuderen aan de Hogeschool Utrecht, ben ik in 2013 mijn praktijk in Gulpen gestart. In 2019 heb ik mijn 2e vestiging in Maastricht/Daalhof geopend.
Wat onderscheidt uw organisatie van anderen?
Voor de patiënten is het belangrijk om een (1) behandelaar te hebben en niet iedere keer geconfronteerd te worden met iemand anders. Een kunstgebit is toch iets heel privé en daarom is het fijn om als patiënt een vertrouwensband te krijgen met diegene die jou behandelt en dat diegene ook alles zelf kan maken.
Als wij klanten/patiënten vragen naar hun beleving in uw praktijk, wat zou hun reactie zijn?
De patiënten zijn over het algemeen heel tevreden en dat resulteert dat meer dan 80% van de patiënten komen door mond tot mond reclame.
Wat betekent een “perfecte” dag voor u?
Wanneer patiënten zeggen “Dat had ik eigenlijk al veel eerder moeten doen”. Sommige mensen tobben al jaren met een slecht zittend kunstgebit. Zijn de problemen dan eindelijk opgelost dan kun je die reactie heel goed begrijpen. Dat is dan voor mij een perfecte werk dag.